INSPIRATION // GRÅ & ROSA

24. oktober 2016

På en mørk og tidlig oktober morgen, vil jeg dele lidt inspiration til indretningen med jer. Jeg selv kan aldrig få nok af at lave om og tænker i nye baner, det vil dem der kender mig også helt sikkert bekræfte.
Men det mener jeg selv er en god ting... det er godt at kunne være omskiftelig og ikke afhængig af at tingene altid skal være de samme. Dog, kunne jeg godt indimellem lære af dem der kan bevare roen og give tingene tid!!!


 Lige for tiden har jeg et mega crush på grå og rosa toner. Bliver det så ovenikøbet mikset med naturligt træ, så er jeg solgt! Her er et par af mine favoritter pt.

Jeg kan vist også godt afslører at jeg kastede mig ud af at male min entre lyserød forrige weekend. Der kommer flere billeder senere.


Alle billederne er venligst lånt på Pinterest. Check gerne min profil for direkte links og meget mere inspiration her.

Ingen kommentarer

Send en kommentar