FOTO & STYLING //

24. oktober 2016


Mit arbejde hos Room2Play byder på mange spændende opgaver. En af dem er styling og fotografering af vores produkter.

Jeg kan rigtig godt lide stylede billeder, hvor produkterne præsenteres pænt og med komplimenterende produkter og farver.
Derfor var det utroligt sjovt at få lov til at designe et helt katalog dedikeret til de brands vi har sortiment.

Her ses lidt af de billeder jeg fik skudt til designkataloget:






Det er altid sjovt at lege med produkter og få lov til at style. Jeg kan virkelig godt lide den kreative frihed der er i at skabe universer og inspiration.
Med til dette fotoshoot havde jeg produkter med fra Lorena Canals, Goodnight Light, Moulin Roty, Vilac samt Michelle Carlslund.





Den fine grønne kalender, glæder jeg mig sindsygt meget til at tage i brug til næste år. Jeg er super fan af notesbøger og kalendre - derfor var jeg slet ikke i tvivl da jeg så denne på Instagram.

Kalenderen er fra Atalier Århus og du kan også bestille din helt egen her.











Læs også meget gerne det digitale katalog jeg satte op online lige her.

Ingen kommentarer

Send en kommentar