Vaskbare kurve fra Spanien

3. juni 2017
I en stor del af mit arbejde gør vi meget ud af præsenterer vores brands bedst muligt til det skandinaviske marked. Da flere af de forskellige brands er udenlandske er det indimellem nødvendigt at vi præsenterer produkterne i et skandinavisk udgangspunkt.

Derfor leger jeg indimellem lidt stylist/fotograf og bruger som regel mit eget hjem som rammerne.
Her er lidt af de billeder jeg sidst tog af de nye opbevaringskurve vi har fået hjem fra det spanske firma Lorena Canals.















Lige nu lure jeg selv lidt på at jeg skal have et par kurve herhjemme til planter, legesager eller måske på badeværelset. Vi er igang med vores gæstebadeværelse/pigerne badeværelset..så det kunne sagtens tænkes at kurvene måske kunne se fine ud her.

Hav en dejlig lørdag derude, solen skinner her i Gilleleje... ;-)

Ingen kommentarer

Send en kommentar