MINE TO

17. september 2015
MINE TO PIGER
bloggen har jeg besluttet at flytte til et nyt navn og med nye vinkler.
Jeg har gjort det et par gange før, men denne gang håber jeg at jeg kan tage bloggen i den retning som jeg længe har haft lyst til....




Den skal være mig og afspejle mine tanker, interesser og hverdag. Det er hverken en mor-blog, en fashion blog eller en børneblog. Den er en god blanding af det hele og vil i langt større grad blive en platform hvor jeg kan dele mine tanker om det at blive voksen og samtidig være et sted hvor jeg kan vise min store interesse for grafik og billeder.

Min tilværelse som mor til to "frække" piger gør min tid begrænset og bloggen vil derfor nok i perioder afspejle min mangel på dette. Jeg har også i mine år som fritidsblogger oplevet perioder hvor inspirationen bare ikke er til stede.

Men velkommen til MY LITTLE JOURNAL -

Jeg håber det du vil læse med?
Ellers er det også ok.... 

Sarah

Ingen kommentarer

Send en kommentar